1.Splošno

Pogoji poslovanja spletne prodaje so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, priporočili gospodarske zbornice Slovenije in splošnimi kodeksi elektronskega poslovanja.

Pred uporabo spletne trgovine, vas vabimo, da pazljivo preberete spodaj navedene Splošne pogoje poslovanja. Z uporabo spletne strani izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji. V kolikor se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da ne uporabljate spletne trgovine.

2.Registrirani uporabniki

Vsak registrirani uporabnik ima svoje uporabniško ime (elektronski naslov) in geslo, s katerima se predstavi osebno ali kot predstavnik podjetja ali organizacije. Geslo je tajno in znano le uporabniku. Uporabnik je dolžan zagotoviti verodostojne podatke ter varovanje podatkov, tako da bo v njegovem imenu in z njegovim geslom nastopal le on oziroma oseba, pooblaščena za nastopanje v njegovem imenu.

3.Ponudba in cene

Zaradi narave poslovanja preko spleta se ponudba spreminja ter ažurira hitro in pogosto. Vse cene v spletni trgovini so navedene v (evrih) brez stroškov poštnine.Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Za veljavnost cen so potrebne tudi skladnosti plačila z spodaj navedenimi načini plačila ter pod splošnimi pogoji poslovanja. V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil. Ponudnik bo po svojih najboljših močeh skušal v vsakem primeru kupcu zagotoviti nižjo ceno oz. ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.

4.Pogoji in način plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

-po predračunu z nakazilom na račun(na TRR)

če ste odločite za plačilo po predračunu,boste po elektronski pošti prijeli predračun. Ko  bo ta v celoti poravnan,boste prijeli naročeno blago.

- osebni prevzem

Blago je možno plačati pri osebnem prevzemu samo z gotovino  na našem naslovu Ljubljani , BTC, Dvorana A,A7 in levo, trgovina Skincare makeup store

ali Lipa 49,3320 Velenje ob predhodnim obveščanju.Ali PAESE SHOP BTC Ljubljana dvorana A

5.Dostava

Kupljeno blago vam dostavimo na kateri koli naslov v Sloveniji. Dostavo v našem imenu opravlja Pošta Slovenije.
Poštni uslužbenec vam bo naročeno blago dostavil na dom (če v času dostave ne boste dosegljivi na naslovu, boste dobili obvestilo v poštni nabiralnik, kje in kdaj lahko plačate in prevzamete blago).
 Vsa naročila bodo odpremljena v roku 2-5 delovnih dni po prejetju naročila. Če se zgodi, da določenega izdelka ni na zalogi, vas bomo o tem obvestili preko e-pošte ali telefona in skupaj bomo poiskali rešitev.

Pri plačilu po predračunu ni nobenih dodanih stroškov.

6.Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Potrošnik ima pravico, da v 8 dneh od prevzema blaga podjetju sporočiti na [email protected], da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in neuporabljeno v originalni embalaži.

Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračilo vplačila bomo izvršili na TRR kupca, ki ga je kupec dolžan sporočiti pri odstopu od pogodbe oziroma podatke priložiti vrnjenim artiklom.

Kupec mora v primeru odstopa od pogodbe obvezno sporočiti odstop od pogodbe pred pošiljanjem blaga. Pošiljk z odkupnino, brez vnaprejšnjega dogovora ne sprejemamo, prav tako ne odgovarjamo za stroške, ki bi lahko s tem nastali.

7.Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

8.Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost in vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova [email protected] Postopek obravnave pritožbe je zaupen. 

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Spletna stran uporablja piškotke, da vam zagotovi najboljšo možno izkušnjo. Z nadaljevanjem brskanja po strani se strinjate z uporabo piškotkov. Več informacij lahko najdete v naši politiki zasebnosti.